Dizi Önerileri - Netflix (2019)

Merhaba !

Yaz geldi ve bende sezonluk blogger olarak yerimi aldım yine 😅 Herhalde film veya dizi izlemek için bundan daha güzel bir sezon olamaz. Tam da dizi arayışlarınız zirve yapacağı bu dönemde umarım bu yazı imdadınıza yetişir ! Çünkü kabul edelim ki zaman zaman hepimiz bu konuda tükenmişlik sendromu yaşıyoruz , yeni bir dizi bulacaksın da yok saracakta işin yoksa uğraş dur...

Netflix bu anlamda gerçekten bomba gibi dizilerle bu seneye başladı.

1- THE UMBRELLA ACADEMY ( IMDB : 8.1 )


        TÜR : Aksiyon, Macera, Komedi      SÜRE: 60 dk.       SEZON / BÖLÜM : 1/ 10

KONU:
Gerard Way'in ödüllü çizgi romanından uyarlanan bu dizide birbirinden farklı süper güçlere sahip ve  özellikle seçilmiş bu yedi çocuk (biri görünmez 😁 ) evlatlık alınıp , Umbrella Academy bünyesinde robot bir anne ve dahi bir baba tarafından insanlığın geleceğini ilgilendiren çok önemli bir amaç için özenle yetiştiriliyor. Aniden babalarının ölüm haberini almaları üzerine bir araya gelen gençlerimizin esas maceraları ise bu şüpheli ölüm vakasını çözerken başlamış bulunuyor.

YORUM VE DEĞERLENDİRME :
Dizinin oyuncu kadrosu tamamen yeni yüzlerden oluşurken arada hayranı olduğum bir isimi (Mary J. Blige ) görmemle merakım oldukça katlanmıştı bu diziye karşı. Kendisini ben açıkçası ilk defa oyunculuk yaparken gördüm ama bir rolün hakkı bu kadar mı güzel verilir, bu kadar mı renk katar diziye, gerçekten bayıldım. Bunu bütün oyuncular adına söyleyebilirim ki diziyi izler izlemez oyuncuların muhteşem uyumu, o esprili, güzel enerjisi size de geçecek . 💯

Müjdeli haberse dizinin on bölümden oluşacak ikinci sezonunun da onay almış olması !

2-  DOOM PATROL (IMDB : 8.3 )


          
   TÜR : Aksiyon, Macera, Komedi      SÜRE: 60 dk.       SEZON / BÖLÜM : 1/ 15


KONU : 
DC'nin dışlanmış kahramanları Robotman, Negative Man, Elasti-Girl, Crazy Jane  normal bir insanken yaşadıkları korkunç kazalardan sonra insanüstü yetenekler elde eder.Bu kazalardan sonra dönüştükleri kişiler yüzünden acı çekip travmatik olaylar yaşayan ekip Doktor Niles Caulder (The Chief) yardımıyla karşılaştıkları belalardan dünyayı kurtarma gibi bir misyon edinip zor da olsa ekip olmaya karar verirler ve Doom Patrol meydana gelir. 

YORUM : 
Karakterlerin uyumu olsun, esprili tarzları olsun hiç sıkılmadan ve bir diziden yeni bir diziye geçerken uyum sorunu yaşamadan izlediğim bir dizi. 💯
Kendileriyle alakaları olmayan , kendilerinden ,dünyadan ve her şeyden ümidini kesmiş umutsuz ve depresif bir o kadar kaçık bu ucube süper kahramanların kendilerince dünyayı kurtarırken ki  o ilginç hallerini gerçekten izlemesi çok eğlenceliydi. Özellikle bin bir karaktere bürünen Jane ve onun biricik ekürisi Robotman benim favori ikilim oldu . 💕


3- RUSSIAN DOLL (IMDB : 8.0)



              TÜR : Dram, Gizem, Komedi      SÜRE: 30 dk.       SEZON / BÖLÜM : 1/8

KONU :
New York'ta otuz altıncı yaş günü kutlamak için gittiği partide aniden tuhaf bir şekilde ölen Nadia , yeniden canlanır.Üstelik aynı yerde aynı günde ve aynı partide bulur kendini. Başlarda bu durumu pek takmasa da tekrar ölür ve tekrar canlanır. Sürekli aynı kısır döngünün içine hapsolan ve kendini sürekli otuz altıncı yaş partisinde bulan Nadia bu olayı çözmeye karar verir.

YORUM: 
Nadia rolüne hayat veren Natasha Lyonne, gerçekten sen nasıl bir afetsin, ne harika bir oyuncusun sen ya ! Bu diziyi araştırmaya başlayınca çok sıkıcı diyen yorumlar gördüm olayın kısır döngüsünden dolayı. Siz onları boşverin ve bu harika kadına bir şans verin.💯

Başkası aynı rolü oynasa bu kadar etkilenir miydim bilmiyorum ama ben Nadia karakterine gerçekten bayıldım ve olayın döngüsünden tamamen koptum . Otuz dakika ciddi anlamda bana yetmedi sekiz bölüm kesinlikle yetmedi.😕

Dikkat ederseniz bu üç dizinin de ortak noktası karakterler ve bu karakterlerin hakkının çok güzel verilmesi. Bazen konu saçma da olsa o karakteri beğenir ve keyif alırsınız bundan. Beklentilerimiz değişir sürekli. Bu dizinin konusu da bence gayet tadında bırakılmış sekiz bölüm yani daha ne olabilir? Sizi bilmem ama ben bir on bölüm daha Nadia 'nın o uçuk kaçık esprili hallerini izleyebilirim ! 😋



Umarım yazım size faydalı olmuştur. Aşağıya yorum veya beğendim 👍 , beğenmedim 👎 şeklinde görüşlerinizi bildirirseniz çok sevinirim.  

Beni takip edebileceğiniz hesaplar :




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Ülke Düşünün Herkes Mutsuz !

Mevsimlere Göre Yaşa !

Instagram Profil Fotografı Neden Görünmüyor ?