Instagram Profil Fotografı Neden Görünmüyor ?



Merhaba !

Blog için artık yeni bir başlık olarak, karşılaştığım sorunlarla ve bunların çözümleriyle ilgili gönderilere yer açmaya karar verdim.Bu sorunlar hepimizin sıklıkla karşılaştığı ve sebebini merak ettiğimiz şeyler. İnstagram profil fotoğrafının gözükmemesi de bunlardan biri.

Önceden takip ettiğim insanlarda gözlemlemiştim bunu. Aniden kişinin profil fotoğrafı siyah oluyordu hatta günlerce böyle olan vardı. O zamanda merak ediyordum ama hiç araştırmamıştım bu durumu ta ki başıma gelene kadar. Daha doğrusu kişisel hesabım haricinde , bloğum için bir hesap açana kadar diyelim.

Arkadaşlar bu durumun tek sebebi aynı anda birden fazla instagram hesabı kullanıyor olmanızdır.Hesaplar arasındaki geçişler, yüklenme süreleri bazen o kadar da hızlı olmayabiliyor ve sizin profil fotoğrafınız bir süre siyah görülebiliyor. Hatta hikayelerinize tıkladığınızda açılmadığını görürsünüz bazen akış sağlanamaz sayfayı yenileyemezsiniz.

Bu durumun çok basit bir çözümü var hesaba girip beklemek.Bu bekleme süresi için size bir şey diyemem ama sayfa yüklemesini tamamladığında her şey eski haline dönecektir. Bunun dışında benim deneyimlerime göre hiçbir şey yapmanıza gerek yok.

Yazımı beğendiyseniz lütfen abone olmayı ve diğer hesaplarımdan beni takip etmeyi unutmayın !

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Ülke Düşünün Herkes Mutsuz !

Mevsimlere Göre Yaşa !