2019'da Okudugum Kitaplar !

Merhaba !

📕Bu yıl bloğumu baştan aşağıya düzenleme kararı aldım, buna sayfamın teması dahil. Böyle olunca şablonum izin vermediği için Goodreads'te okuduğum kitapları sayfamda açık şekilde paylaşamaz oldum. Bunun yerine sağ üst köşede Goodreads hesabımı paylaştım, simgeye tıklayıp okuduğum bütün kitapları inceleyebilir , yorumları ve verdiğim puanları görüntüleyebilirsiniz.

📙Kitap okuma isteğimi arttırmak açısından bu yıl farklı bir kitap seçme yöntemine gittim. Nedir bu yöntem ? Edebi kitap dışında, ilgimi çeken diğer tür kitaplara yönelmek. Bu tarihi , psikoloji,kişisel gelişim olabilir ama çok merak ettiğim bir kitap olması dışında, edebi kitap okumayı gerçekten istemediğimi farkettim artık. Bu yüzden de okurken kafamı yormayan, aynı zamanda keyif veren kitaplara yöneldim.

📒Şimdi sizinle bu farklı tür kitapları paylaşmak istiyorum. Öncelikle dikkatle altını çizmek isterim ki bu kitaplar kesinlikle baş ucunuzda bulunması gereken ufkunuzu açan, hayal dünyanızı genişleten, dönüp dönüp okumak isteyeceğiniz aynı zamanda genel kültürünüz açısından oldukça faydalı kitaplar bu yüzden kesinlike bu kitapları not etmeyi untmayın !


 ROMEO VE JULIET   / OYUN

İNSAN NEYLE YAŞAR ? / KURGU

KİBARLIK BUDALASI  / OYUN

GENÇ WERTHER'IN ACILARI  / MEKTUP - ROMAN

HASTALIK HASTASI / OYUN

DÖNÜŞÜM  / FANTASTİK KURGU

 

 HAMLET / OYUN

CİMRİ / OYUN

BİR ÖMÜR NASIL YAŞANIR ? / SÖYLEŞİ

 

 RÜZGARIN ŞARKISINI DİNLE / KURGU-ROMAN

KADINSIZ ERKEKLER / KURGU - ROMAN

NOT: Tercih ettiğim yayınevi ve kitap şekli görsellerdeki gibidir.

Yazımı beğendiyseniz lütfen abone olmayı ve sosyal medya hesaplarımdan beni takip etmeyi unutmayın !

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Ülke Düşünün Herkes Mutsuz !

Mevsimlere Göre Yaşa !

Instagram Profil Fotografı Neden Görünmüyor ?